Asgaards-Ulve
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Asgaards-Ulve

Forum til Asgaards-Ulve
 
ForumforsidePortálSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mega Angreb .

Go down 
ForfatterBesked
Claire
Gæst




Mega Angreb . Empty
IndlægEmne: Mega Angreb .   Mega Angreb . Icon_minitimeLør Jan 26, 2008 1:18 pm

Hej alle ..
De fleste af jer kender mig ..
Hmm , Jeg har et spørgsmål , nok mest til Freke, Men også til jer andre .
Hvorfor bliver jeg brugt som en boksebold?
Hvad har jeg gjort jer?
Siden at jeg får taget 1.500 Guld fra mig hver gang i angriber mig ?
Kig selv på slagslisten ;

Mega Angreb . 1huzgg
Tilbage til toppen Go down
freke
Admin



Antal indlæg : 108
Registration date : 08/11/07

Mega Angreb . Empty
IndlægEmne: Sv: Mega Angreb .   Mega Angreb . Icon_minitimeLør Jan 26, 2008 9:16 pm

Hmmmm

Jeg kan ikke svare hvorfor folk er ude efter dig, for jeg har gentagende gange sagt i vores fælles chat, at folk skulle slappe lidt af med angreb. Kan se jess og imichra har forståt budskabet så river fat i nisse og beder ham om at tage den med ro. En anden gang kan du bare skrive en pm til mig da jeg jo ikke ved nøjagtigt hvor mange slag hver enkel lægger på folk.
Men et andet problem der også kan være i den her sag, at du nu Claire ser på det som alle, hvor du egentlig skal se dem som enkelt personer...
For de 3 der angriber dig, er ca på samme level, så dele faktisk største delen af deres bytte med hinanden, hvis der da ikke lige er en monster JACKPOT, for så håber de på at ramme den igen lidt tid efter...
Tilbage til toppen Go down
Claire
Gæst




Mega Angreb . Empty
IndlægEmne: Sv: Mega Angreb .   Mega Angreb . Icon_minitimeTors Jan 31, 2008 9:57 pm

Hej igen.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ..
Krybe for jeres fødder?
Det gør jeg gerne;
Bare i vil lade mig være ifred , Udover hvis jeg dukker op i random.
Jeg kan simpelthen intet ..

Mega Angreb . 16laaf7
Tilbage til toppen Go down
freke
Admin



Antal indlæg : 108
Registration date : 08/11/07

Mega Angreb . Empty
IndlægEmne: Sv: Mega Angreb .   Mega Angreb . Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 12:00 am

Ok...

Nu synes jeg lidt du piver over alt for lidt...

1: Jeg bad mine folk om at skære ned på angreb... Og det du sender beviser også at de har fulgt dette... Der er kun to angreb fra 2 forskellige folk på 2 døgn...
2: Hvis det er Vlad eller andre, som du der har noget imod fordi disse angriber dig, så må du snakke med ham eller dem personligt eller lederen af den klan han/de er i... Hvis det ikke er en del af AU, så kan jeg ikke bekymre mig om det...
3: Du er heller ikke nogen steder blevet lovet fuld fred... Kun puste rum og at ingen fra Au direkte ville bruge dig som boksebold(imellem 3-5 slag om dagen over længere tid) og derved holde dig nede...
Tilbage til toppen Go down
Claire
Gæst




Mega Angreb . Empty
IndlægEmne: Sv: Mega Angreb .   Mega Angreb . Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 10:05 am

Det har jeg kun en ting at sige til;

TAK FOR LORT!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mega Angreb . Empty
IndlægEmne: Sv: Mega Angreb .   Mega Angreb . Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mega Angreb .
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Asgaards-Ulve :: Offenlig :: Skriv og spørg-
Gå til: